Viete, čo je Achillova päta copywritingu?

Každá profesia má Achillovu pätu. Aj tá textárska. V nej sú to práve podklady. Pre textára totiž nie je nič horšie, než keď od klienta nedostane dobré podklady. Predstavte si, že ste klient a objednáte si copywritera, aby vám otextoval web. No a nedodáte mu žiadne podklady. Čo myslíte, bude ten text podľa vašich predstáv? Asi ťažko!

Od čoho sa má textár odraziť, keď nemá podklady?

Ideálne pre copywritera, ale nakoniec aj pre vás, je, keď zo seba na schôdzke chrlíte lávu slov jedna radosť. Čím viac, tým lepšie. Povedzte mu o sebe a o vašom podnikaní všetko. Aj to, čo ste možno pôvodne nechceli. Slovami vôbec nešetrite, pretože copywriter si z toho všetkého vie vybrať iba to dôležité. Teda, ak je dobrý.

No a viete, čo je pre copywritera ešte horšie než žiadne podklady? Ak si niekedy budete chcieť objednať copywritera, teraz pozorne čítajte… Najhoršie je, keď vy ako podnikateľ sám neviete, čo chcete. Ako to má potom vedieť copywriter? 

Hra „hádaj, na čo myslím“ v tomto prípade nie je u copywritera veľmi obľúbená. Tak milí podnikatelia, zamyslite sa, čo vlastne od podnikania chcete. A keď už viete, potom pri textárovi zo seba chrľte slová ako sopka lávu. Bodka. 

Koľkí z vás sa teraz uvideli v zrkadle?

Páčia sa vám tieto mini tipy? Zdieľajte ich na sociálnych sieťach, možno pre niektorých ľuďí budú užitočné a vy im tak nepriamo pomôžete. Alebo ma rovno začnite sledovať na Instagrame, kde na túto tému komunikujem.

Ak podnikáte a potrebujete zistiť, či je vaša komunikácia s klientom v poriadku, objednajte si u mňa audit textov a následný návrh, ako to robiť správne. Alebo mi rovno napíšte

Petra je autorka s 18-ročnou praxou v médiách. Už pár rokov píše na voľnej nohe o zdraví, živote, pozitívnom postoji k nemu. Vedie ľudí, aby žili kvalitne a aby neboli v práci otrokmi. Snaží sa tiež o to, aby ľudia nad sebou a tým, čo robia, viac rozmýšľali, aby si viac verili a aby boli za prácu spravodlivo odmenení. Rovnako pristupuje k ľuďom vo svojich firmách. Podniká, ale okrem klasického podnikania buduje tím obchodných partnerov aj v oblasti sieťového marketingu. Ak chcete vedieť, ako sa to dá, stačí si dohodnúť konzultáciu alebo sledovať jej profil na Instagrame alebo Facebooku. 

Komentáre

Pridať komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *