Ľudia nenávidia, keď sa im snažíte niečo predať!

Ľudia milujú nakupovanie a vždy nakupovať budú, ale nenávidia, keď sa im snaží niekto niečo predať. Vedeli ste to? Som si skoro istá, že to máte podobne. Lebo… Niečo vám na tom klasickom predaji jednoducho prekáža. Možno najskôr ani neviete čo, ale ja vám to v týchto pár vetách skúsim vysvetliť.

Prekáža vám, keď to niekto robí nasilu, keď to robí okato. A keď to robí tak často, že vám to už lezie krkom. A ešte k tomu to robí neúctivo, bezohľadne a vy máte pocit, že tomu predajcovi na vás vôbec nezáleží. Pravdu? 

Aj vy máte pocit, že niektorí predajcovia sú násilní?

Niektorým nezáleží, to áno. Ale niektorí iba nemajú zvládnutú komunikáciu so svojim zákazníkom a iba tlačia na pílu a predávajú. Nevedia, že to robia zle. Je to iba ich nevedomosť. Nič viac.

Vy to chcete inak. Chcete, aby si vás „váš“ predajca hýčkal, aby vám všetko vysvetlil, ukázal, aby vám dal svoj čas a bol trpezlivý. V skratke, chcete hodnotu. Ideálne zadarmo. Keď toto všetko dostanete, stretli ste sa s dobrým predajcom. 

Viete prečo? Lebo ten predajca vám predáva celý čas, ale vy to ani netušíte, vy si to nevšimnete. Vy iba konzumujete kvalitný obsah a dozvedáte sa všetko, čo potrebujete vedieť. No a potom? Potom nakúpite a možno hneď niekoľkokrát. Viete prečo? Pretože ten predajca si u vás po celý ten čas získaval dôveru. Ako? Rozprával vám príbeh svojho produktu, služby, firmy…

A vám sa ten príbeh páčil.

Páčia sa vám tieto mini tipy? Zdieľajte ich na sociálnych sieťach, možno pre niektorých ľuďí budú užitočné a vy im tak nepriamo pomôžete. Alebo ma rovno začnite sledovať na Instagrame, kde na túto tému komunikujem.

Ak podnikáte a potrebujete zistiť, či je vaša komunikácia s klientom v poriadku, objednajte si u mňa audit textov a následný návrh, ako to robiť správne. Alebo mi rovno napíšte.

Petra je autorka s 18-ročnou praxou v médiách. Už pár rokov píše na voľnej nohe o zdraví, živote, pozitívnom postoji k nemu. Vedie ľudí, aby žili kvalitne a aby neboli v práci otrokmi. Snaží sa tiež o to, aby ľudia nad sebou a tým, čo robia, viac rozmýšľali, aby si viac verili a aby boli za prácu spravodlivo odmenení. Rovnako pristupuje k ľuďom vo svojich firmách. Podniká, ale okrem klasického podnikania buduje tím obchodných partnerov aj v oblasti sieťového marketingu. Ak chcete vedieť, ako sa to dá, stačí si dohodnúť konzultáciu alebo sledovať jej profil na Instagrame alebo Facebooku. 

Komentáre

Pridať komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *