O tom, ako som sa (opäť) stala slobodná v pohybe vďaka správnemu kolagénu

V poslednom čase som čítala kopec článkov na tému kĺby – ako im pomôcť, aký kolagén...

O tom, ako ma na chodbe pred všetkými ľuďmi prefackala doktorka

Trvalo to už deväť mesiacov, čo ma neposlúchalo telo. Nefungovali mi nohy, kolená boli opuchnuté...

O tom, ako som si musela upratať v hlave

Už dlhšie som cítila, že potrebujem v živote zmenu. Takú tú pracovnú. To, na čom som roky...

Racionálne vs. Emocionálne dôvody nákupu

Je lepšie vsadiť pri predaji na rozum alebo na emócie? Teraz sa možno snažíte zamyslieť sa a vybrať...

Prečo vsadiť na storytelling?

Predstavte si, že ste dieťa. Sedíte v kruhu svojich rovesníkov a všetci upierate zrak na dospeláka pred vami....

Ako byť 6x úspešnejší v kampaniach

Predstavte si, že si sadnete do kaviarne, pristúpi k vám čašník, osloví vás menom a opýta sa vás:...

Ako si vybudovať vzťah so zákazníkom

Či píšete texty pre svoju firmu sami alebo na to máte človeka, je to v tejto chvíli...

Viete vy vôbec pre koho píšete?

Viete teda pre koho články, predajné stránky, príspevky, či popisky píšete? Komu ich vlastne smerujete?...

7 tipov, na čom si dať záležať pri obsahu na Instagrame

Chcete preraziť na Instagrame a neviete ako na to? Tu je pár rád, ako prilákať ľudí na váš profil...

Viete, čo je Achillova päta copywritingu?

Každá profesia má Achillovu pätu. Aj tá textárska. V nej sú to práve podklady. Pre textára totiž...

Ľudia nenávidia, keď sa im snažíte niečo predať!

Ľudia milujú nakupovanie a vždy nakupovať budú, ale nenávidia, keď sa im snaží niekto niečo predať....

Dva roky chodím po vlastných. Barle sú pretkané sieťou pavučín.

Nedávno to boli dva roky, odkedy som si prvýkrát otvorila vrchnák tejto fľaše. Presne si...