Ako si vybudovať vzťah so zákazníkom

Či píšete texty pre svoju firmu sami alebo na to máte človeka, je to v tejto chvíli úplne jedno. Uvedomte si, že textár je hlasom firmy, služby alebo produktu a so zákazníkmi vedie rozhovor. Nerobí ale iba to, zároveň buduje vzťah k značke, službe alebo produktu. 

A aby bol vzťah vôbec môžný, najskôr je potrebné vzbudiť u zákazníka dôveru. Ale ako ju vôbec získať? Mám pre vás toto Desatoro, ktorým dôveru v zákazníkovi zaručene prebudíte.

1. Hovorte s ľuďmi o tom, 
čo ich zaujíma
2. Hovorte ich rečou 
(používajte slang)
3. Rešpektujte ich potreby, problémy a dajte im najavo porozumenie 
4. Nesúďte ľudí
5. Neklamte im
6. Buďte féroví, otvorení 
a nič neskrývajte
7. Nepoučujte, nemudrujte
8. Neohovárajte konkurenciu
9. Nebojte sa priznať chybu alebo nedostatok a ospravedlňte sa za ne (je to ľudské)
10. Nikdy sa nechvastajte (že váš produkt je najlepší bez toho, že by ste mali pádne dôkazy)

Buďte k zákazníkom vždy otvorení.

Keď budete toto Desatoro dodržiavať, môžete si byť istí, že zákazník vám začne skôr či neskôr dôverovať. A vďaka tejto komunikácii od vás nielen nakúpi, ale si vás s najväčšou pravdepodobnosťou aj zamiluje. 

Bližšie sa tejto téme venujem v mojom kurze, ktorý uzrie svetlo sveta na jeseň tohto roku. Ak chcete medzi prvými vedieť, kedy presne odštartuje, čo všetko v ňom nájdete a chcete mať tie najvýhodnejšie podmienky vstupu, v tom prípade nezáväzne vypíšte tento formulár a pridajte sa k ostatným na zoznam.

Páčia sa vám tieto mini tipy? Zdieľajte ich na sociálnych sieťach, možno pre niektorých ľuďí budú užitočné a vy im tak nepriamo pomôžete. Alebo ma rovno začnite sledovať na Instagrame, kde na túto tému komunikujem.

Ak podnikáte a potrebujete zistiť, či je vaša komunikácia s klientom v poriadku, objednajte si u mňa audit textov a následný návrh, ako to robiť správne. Máte radšej osobnú konzultáciu? Ako sa môžeme spojiť, nájdete tu. Alebo mi rovno napíšte.

Petra je autorka s 18-ročnou praxou v médiách. Už pár rokov píše na voľnej nohe o zdraví, živote, pozitívnom postoji k nemu. Vedie ľudí, aby žili kvalitne a aby neboli v práci otrokmi. Snaží sa tiež o to, aby ľudia nad sebou a tým, čo robia, viac rozmýšľali, aby si viac verili a aby boli za prácu spravodlivo odmenení. Rovnako pristupuje k ľuďom vo svojich firmách. Podniká, ale okrem klasického podnikania buduje tím obchodných partnerov aj v oblasti sieťového marketingu. Ak chcete vedieť, ako sa to dá, stačí si dohodnúť konzultáciu alebo sledovať jej profil na Instagrame alebo Facebooku. 

Komentáre

Pridať komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *