Či píšete texty pre svoju firmu sami alebo na to máte človeka, je to v tejto chvíli úplne jedno. Uvedomte si, že textár je hlasom firmy, služby alebo produktu a so zákazníkmi vedie rozhovor. Nerobí ale iba to, zároveň buduje vzťah k značke, službe alebo produktu.
A aby bol vzťah vôbec môžný, najskôr je potrebné vzbudiť u zákazníka dôveru. Ale ako ju vôbec získať? Mám pre vás toto Desatoro, ktorým dôveru v zákazníkovi zaručene prebudíte.
1. Hovorte s ľuďmi o tom,
čo ich zaujíma
2. Hovorte ich rečou
(používajte slang)
3. Rešpektujte ich potreby, problémy a dajte im najavo porozumenie
4. Nesúďte ľudí
5. Neklamte im
6. Buďte féroví, otvorení
a nič neskrývajte
7. Nepoučujte, nemudrujte
8. Neohovárajte konkurenciu
9. Nebojte sa priznať chybu alebo nedostatok a ospravedlňte sa za ne (je to ľudské)
10. Nikdy sa nechvastajte (že váš produkt je najlepší bez toho, že by ste mali pádne dôkazy)
Keď budete toto Desatoro dodržiavať, môžete si byť istí, že zákazník vám začne skôr či neskôr dôverovať. A vďaka tejto komunikácii od vás nielen nakúpi, ale si vás s najväčšou pravdepodobnosťou aj zamiluje.
Bližšie sa tejto téme venujem v mojom kurze, ktorý uzrie svetlo sveta na jeseň tohto roku. Ak chcete medzi prvými vedieť, kedy presne odštartuje, čo všetko v ňom nájdete a chcete mať tie najvýhodnejšie podmienky vstupu, v tom prípade nezáväzne vypíšte tento formulár a pridajte sa k ostatným na zoznam.
Páčia sa vám tieto mini tipy? Zdieľajte ich na sociálnych sieťach, možno pre niektorých ľuďí budú užitočné a vy im tak nepriamo pomôžete. Alebo ma rovno začnite sledovať na Instagrame, kde na túto tému komunikujem.
Ak podnikáte a potrebujete zistiť, či je vaša komunikácia s klientom v poriadku, objednajte si u mňa audit textov a následný návrh, ako to robiť správne. Máte radšej osobnú konzultáciu? Ako sa môžeme spojiť, nájdete tu. Alebo mi rovno napíšte.
Petra je autorka s 18-ročnou praxou v médiách. Už pár rokov píše na voľnej nohe o zdraví, živote, pozitívnom postoji k nemu. Vedie ľudí, aby žili kvalitne a aby neboli v práci otrokmi. Snaží sa tiež o to, aby ľudia nad sebou a tým, čo robia, viac rozmýšľali, aby si viac verili a aby boli za prácu spravodlivo odmenení. Rovnako pristupuje k ľuďom vo svojich firmách. Podniká, ale okrem klasického podnikania buduje tím obchodných partnerov aj v oblasti sieťového marketingu. Ak chcete vedieť, ako sa to dá, stačí si dohodnúť konzultáciu alebo sledovať jej profil na Instagrame alebo Facebooku.